1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2201743

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: jag tror att Brynäs gärna haft kvar Blomman och skippat Berglund, inte för att han är en bättre hockeyspelare, men en bättre människa och lagkompis! Sånt är nog så viktigt!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Tom Topp: Ja det är så klart en viktig grej med. Blomman verkar vara en ödmjuk och bra kille att ha att göra med, speciellt när man hör han i intervjuer och sådär. Frågan är bara hur stor roll vi har råd att ge han OM det blir spel i HA?
Han gick väl ner i HA för att få en större roll också? Kanske kan han godta att få köra i 3e eller 4e kedjan i Timrå där det är god stämning och lagkänsla. I så fall skall man ju inte underskatta att han redan känner sig hemmastadd i föreningen.

Det viktigaste för Nubben denna gång blir trots allt att hitta "rätt" spets på forwards, center och backsidan.(om,om,om,om,om det blir SHL)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer