Förstår inte heller det som tycker att man ej ska förlänga med Boyce, förstår inte heller vad man tror ska in som skulle göra en 4e kedja och Timrå som lag bättre.
Nej här har vi en riktigt kulturbärare som absolut håller på SHL nivå i samma roll som han hade i HA, dessutom vet man på förhand att han kommer att köpa rollen till 100% och jobba stenhårt varje byte, dessutom en spelare som betyder enormt utanför isen
Vilken spelare förväntar man ta den rollen göra den bättre och dessutom göra gruppen bättre och starkare? En starkt grupp som jobbar tillsammans kommer naturligtvis vara en av de viktigaste ingredienserna
Lite antiklimaxkänsla fick jag när vi möter Oskarshamns borta i premiären, tråkigaste matchen på förhand känner jag, men en petitess ändå i allt roligt. Inte så att man slängs in i SHL-känslan på stört direkt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer