Laken: Intressanta kedjor, vad tror du om att sätta in Lodin på Dahlén plats, och flytta upp Dahlén i 1:a kedjan? Beror ju naturligtvis på omgivningen...
Är det nåt år, nån gång som Boyce verkligen ska få följa med å prova SHL å visa vad han går för så är det väl nu. Nubben ska eloge om vi lyckas få ett lag som lyckas slippa slutspel. Så sjukt HV ska få fallskärm för dom åker ut, är det nån som ska få fallskärm så är det väl laget som går upp!!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer