BlackBay: Chansen finns alltid. Men Nubben har ju uttalat sig rätt hoppfullt om att få behålla Dahlén denna gång. Tror det är nyttigt för Dahlén att bevisa att han kan prestera på SHL nivå innan han åker över med. Tror att Nubben kan trycka på att han kommer få en väldigt stor offensiv roll för att få igenom ett lån av Dahlén med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror det är nyttigt för Dahlén att bevisa att han kan prestera på SHL nivå innan han åker över med.
Tror att Nubben kan trycka på att han kommer få en väldigt stor offensiv roll för att få igenom ett lån av Dahlén med.