1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2205599

Sv: Silly Season 2021-2022
Fan. Jag gillar ändå Madsen. Grinig jävla dansk vinnarskalle. Minns när han lackade satan i någon match mitt i serielunken i någon sketen arena söderut när det inte blev som han ville på isen. Han försvann lite under slutspelet, men minns att jag ansåg honom vara riktigt jävla stabil i serien. Men som sagt - där får vi nog välja mellan honom eller Boyce - tyvärr. Och då blir det Boyce alla dagar i veckan, men jag gillar verkligen Madsen och om han försvinner kommer det vara väldigt trist, om än nödvändigt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Heisenberg: Visst var Reinhardt på väg bort om jag inte har fel?? Lite inside då!! Jonte känns som att han blir kvar enl ett rykte vi hoppas iaf!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer