Slagskottet: det lag som går upp borde få en bonus av alla SHL lagen på 300.000 var. Varför ska laget som gått upp genast få ett handicap direkt..sjukt så det förslår. Men man får hoppas att Djurgårdshelvete åker ur på några år så kommer regeln garanteras ändras. Eller så blir det fler lag i ligan som sist då jurgårn åkte ur. Pamparna är väl dom flesta slipsnissar som håller på Djurgården. Fan vet om inte HA är en roligare liga att spela i.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan vet om inte HA är en roligare liga att spela i.