palleparling: Läste dock senast idag att Källgren fått NHL intresse och kan dra innan säsongstart ändå. Men Lasse hade inte varit fy skam. Vi kommer behöva en målis som kan stå på huvudet mellanåt denna säsong. Vet inte om jag är helt 100 procent säker om JJ kommer kunna mantla en hel säsong som uttalad förstemålis i SHL. Hoppas jag har fel och han är en fantom, men lite skillnad på SHL och HA.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi kommer behöva en målis som kan stå på huvudet mellanåt denna säsong. Vet inte om jag är helt 100 procent säker om JJ kommer kunna mantla en hel säsong som uttalad förstemålis i SHL. Hoppas jag har fel och han är en fantom, men lite skillnad på SHL och HA.