{9386}: Det är ju inte alla som får sina smeknamn först när de blivit etablerade hockeyproffs. Antar att de som umgicks med honom tyvärr inte tog höjd för det. ;-)
Men du kan ju kalla honom något annat, om det känns bättre.
Vad sägs om "Hårdingen som inte säljer mjukglass" förkortat H-SISM?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men du kan ju kalla honom något annat, om det känns bättre.
Vad sägs om "Hårdingen som inte säljer mjukglass" förkortat H-SISM?