Stämmer detta med Lundin och tvåårskontrakt är det riktigt riktigt bra för Timrås del. Tycker han var den spelare som bidrog allra mest totalt sett i slutspelet och kan säkert göra något liknande i SHL. Ett tvåårskontrakt är också lite hedge ifall vi gud förbjude skulle åka ur SHL och hamna i hockeyallsvenskan igen. Det kan ge en bra chans till att vara ett topplag även då.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...