Labban: Ett 2 års kontrakt med Lundin är inget värt om vi åker ner tyvärr. Det bryts direkt vid degradering i så fall.. Tror nog Lundin lär stärka sina aktier så pass att han kan välja bland SHL lag då med.
Sputnik: Hur vet du det? Finns ju de som skrivit med klausul som även gäller vid degradering. Men visst är ju säkert så, men det visar ju isf att han trivs i klubben.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror nog Lundin lär stärka sina aktier så pass att han kan välja bland SHL lag då med.