+ 2
Inlägg: 2207967
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: om Jonte drar till NHL och lyckas så är iaf jag lika glad för det som jag vore om han var kvar i Timrå (nästan iaf ;) ) Så känns som win-win egentligen så länge han drar till drömligan. Unnar den grabben allt gott.
En fördel om han åker över kan vara att andra steppar upp och blommar ut istället? Lodin t.ex
En fördel om han åker över kan vara att andra steppar upp och blommar ut istället? Lodin t.ex
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Själv sitter jag lugn i båten o låter Nubben ro... allt i land. Sån är jag.
+ 6
Kom ihåg, det är aldrig för sent att ge upp!