Hassan: Precis, där vill jag såga mycket mer! Men när det kommer till insats i förhållande till förväntan så är det ju Svedberg som lyser ensamt på tronen av besvikelse.
Han var inte bara dålig på sitt jobb i förhållande till förväntan, han var osportsligt agerande vid upprepade tillfällen och framstod jäkligt obrydd om laget.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han var inte bara dålig på sitt jobb i förhållande till förväntan, han var osportsligt agerande vid upprepade tillfällen och framstod jäkligt obrydd om laget.