Laken: svårt att se att Alvarez och Andersson ska vara tilltänkta i en toppline. Centern i den linen vore jävligt bra att få in. Nubben sa väl också att det skulle värvas utomlandare den här gången.
Lär väl främst vara där han letar spets?
Hoppas ändå att han tittar österut och landar nått lejon. Vore passande att ha ett par såna till nästa säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lär väl främst vara där han letar spets?
Hoppas ändå att han tittar österut och landar nått lejon. Vore passande att ha ett par såna till nästa säsong.