Tonymontana: Ja han är välkommen! 😁 Nej men handlar det om pengar för att landa spets i slutändan så bör man köra swishkampanj! Vet att Torines sa det inte var aktuellt i dagsläget, men jag är beredd att lätta på börsen! Även om det inte är storsedlar i den. 😅
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej men handlar det om pengar för att landa spets i slutändan så bör man köra swishkampanj! Vet att Torines sa det inte var aktuellt i dagsläget, men jag är beredd att lätta på börsen! Även om det inte är storsedlar i den. 😅