eliassjo : Nubben har inte nämnt från nått specifikt land om jag inte missat nått? Tror folket mest går på vad Nubben sa i slutspelet under nån pausintervju på Cmore att det kommer bli sent in på marknaden och lite mer utländsk touch på truppen därav. Än så länge verkar han hitta Svenskt ändå.
Hoppas han tänkt in spets på detta , för det kommer behövas som sagt, kanske där spetsen dessutom kommer ifrån då. 🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas han tänkt in spets på detta , för det kommer behövas som sagt, kanske där spetsen dessutom kommer ifrån då. 🙏