Detta ständiga klankande på Olofsson. Tror många av er måste sänka kraven ni har på han lite. Killen är 20 år och det har möjligtvis gått lite för fort för honom. Tanken var ju att han skulle spela 1-2 år till i allsvenskan efter sin första seniorsäsong, men istället blev det SHL-debut som 18-åring spelandes i ett bottenlag där det i brist på andra spelare lades på tok för stort ansvar på honom. Måste ge det lite tid för talangen har han
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.