Haha Nubben får gärna börja presentera lite mer spelare snart. Lite annat fokus härinne än silly just nu.. 🤓 Väldigt tyst med rykten ändå, även om en ett gäng spelare sägs vara klara vill säga. Med tanke på att Torines uttalat att vi skall ha 2 lag bakom oss så tar jag det som ett tecken på att Nubben jobbar febrilt bakom kullisserna och har spännande saker på g. 😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Väldigt tyst med rykten ändå, även om en ett gäng spelare sägs vara klara vill säga.
Med tanke på att Torines uttalat att vi skall ha 2 lag bakom oss så tar jag det som ett tecken på att Nubben jobbar febrilt bakom kullisserna och har spännande saker på g. 😊