OlliJanne: Andersson har (enligt laguppställningarna) gått som vinge i tredjekedjan i år, med Sjögren som center och Palola på andra vingen.
Matson verkar ha varit någon form av fällkniv i Rögle genom åren, fram tills dess att de blivit så fruktansvärt bra som de är numera. I år har han mestadels gått som ytterforward i fjärdelinan (12 min istid/match grundserie, 14 min/match slutspel). Så sent som för två år sedan så flög han dock runt hej vilt i laget. Ena matchen uppställd som förstacenter, andra som tredjecenter och i tredje ytterforward i tredjelinan. Går uppenbarligen att använda till det mesta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer