Tom Topp: Ja, vi har ett gäng killar som är i rätt ålder som kan blomma ut nästa år. Jag ser framtiden an med stor tillförsikt och tror på en ny framgångsera för Timrå IK. Vad händer när Lundin, Lööke, Hartman, Lodin, Walli mfl tar ett kliv till??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag ser framtiden an med stor tillförsikt och tror på en ny framgångsera för Timrå IK.
Vad händer när Lundin, Lööke, Hartman, Lodin, Walli mfl tar ett kliv till??