Sputnik: Tror Lodin kan explodera, så ett tufft tapp onekligen.
Och synd på Dahlén, men kändes rätt väntat efter att Sharks så tydligt i media uttalat att de vill ha över honom. Elefalk mörkar förövrigt i ST när han nu dementerar. Det kanske inte är kritat, men Dahlén har gjort sitt val. Expressen har tyvärr rätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och synd på Dahlén, men kändes rätt väntat efter att Sharks så tydligt i media uttalat att de vill ha över honom. Elefalk mörkar förövrigt i ST när han nu dementerar. Det kanske inte är kritat, men Dahlén har gjort sitt val. Expressen har tyvärr rätt.