Andersson: Ja det är synd bara att SHL Timrå från förra gången inte är med som vår räddningsplanka i år. Dvs vi kan nog inte räkna med att de andra lagen kommer ha lika dålig backsida som vi hade sist. Jag är dock rätt nöjd med de sex som är "klara". Didde, Bohm, TimE, Albin C, Fille och Svensson. In med en grym 2 vägsback för första linan och PP så kan bredden vara nån junior samt en habil lagspelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...