OlliJanne: Det är inte 100% klart men tyvärr ger jag inte mycket för den dementi som agenten gav i ST, liknande dementi gavs från HV när Didriks framtid kom på tal i media men det verkar ju varit klart redan då. Jag tror det bara är några dagar/veckor kvar innan vi får det bekräftat att Jonte åker över till SJ.
Edit: men jag har mer än gärna fel i min förutsägelse.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Edit: men jag har mer än gärna fel i min förutsägelse.