JonteD: Jämtluringen bor i Jonte(den yngre). Kan vara pokerspel för dom andra SHL klubbarna att dom ska liksom känna att Jonte förlorar Timrå och det känns jävligt skönt, tills bomben släpps till alla sportchefers förtret. JONTE STANNAR I TIMRÅ!!! På nåt konstigt vis den Jonte man tror man känner så vill jag tro att den killen skulle vilja köra 1 år med Timrå i SHL innan han drar. Hoppas hoppas hoppas.!!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
På nåt konstigt vis den Jonte man tror man känner så vill jag tro att den killen skulle vilja köra 1 år med Timrå i SHL innan han drar. Hoppas hoppas hoppas.!!