Timråhej: Jag tror förhoppningarna skall hållas väldigt låga ff. Att Jonte ohyggligt gärna skulle v i l j a spela ett år i SHL med oss är ingen hemlighet. Däremot är jag rädd att SJS presenterat "an offer he can't refuse" närmast. Ska nog till nåt väldigt speciellt för att Jonte inte åker över, nåt unikt. Som att SJS ser storheten i hans klubbhjärta och vinsten i att han kör ett år i SHL och ger sin välsignelse, ja närmast uppmuntrar till det. Men det är ett långskott, förmodligen är de tydliga med att deras bästa råd är att han ansluter till dem
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...