1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2210818

Sv: Silly Season 2021-2022
Om vi landar Zajac o Laleggia så har vi absolut inte den sämsta backbesättningen i SHL... Erixon är ju klar också enl ryktena. Känns stabilt bakåt om man ser på pappret. Jag är nöjd... mer än nöjd... hittills!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Olli Hahl: vad vet vi om dom? Knappt hört talas om dom, ? Behöver inte gå bananas bara för att det är utlänningar. Är dom så meriterade? Varför ratade Oskar och Rögle dom. Förmodligen dyra uttahelvete.! 29 åringar som vill suga ut den sista krämen. Kan bara hoppas det slår väl ut. Men Nubben vet bättre än jag.

Sv: Silly Season 2021-2022
Olli Hahl: två små backar blir sista bidraget då . Vi har ju längd och tyngd på dom andra så

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...