+ 5
Inlägg: 2211703
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2021-2022
BlackBay: Hehe har varit i Covidkarantän denna vecka. Därav mitt mer frenetiska HS-skrivande. Negativ på Coronatest så tillbaks på jobb imorn. 😋
Börjat klättra på väggarna en aning så skönt med jobb imorn, så då slipper ni mitt frenetiska skrivande framöver. 😅👍
Börjat klättra på väggarna en aning så skönt med jobb imorn, så då slipper ni mitt frenetiska skrivande framöver. 😅👍
+ 8
Tänkte du kanske har nån fru och barn, eller nån chef som saknar dej om dagarna 😂