1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2216516

Sv: Silly Season 2021-2022
dr-nix: Jahapp. Blir säkert bra men han är ett minst lika osäkert och oprövat kort i SHL som Lundin, Lööke mfl. Hade hoppats på nåt mer etablerat om jag ska vara ärlig

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: tror det kan bli kanon med Lodin! Att han gjorde en såpass bra säsong efter vad som hände tidigt på säsongen väljer jag att tolka som ett pra psyke, undra hur många gånger han blivit påmind om det av motståndare under säsongen?

Sen ska man komma ihåg att han klev fram ordentligt i början av slutspelet när det verkligen gällde och det inte alls stämde för förstakedjan även om de vaknade till slut, klart starkt bidragande till att laget tog sig vidare och till slut enkelt knep, Shl-platsen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.