Lite trevande, halvslafsig start. Hoppas att laget kan tända till lite och snäppa upp, trots att man möter ett notoriskt bottengäng från gärdsgårdsserien.
Gillar Hazze. Med rätt kemi på vingarna kan han nog producera. Lite sugen är man ju på att se direktskotts-Lööke flanka.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Gillar Hazze. Med rätt kemi på vingarna kan han nog producera. Lite sugen är man ju på att se direktskotts-Lööke flanka.