{9037}: Jag har som sagt varit lite skeptisk till att lägga 3 matcher på rad mot Allsvenskt motstånd. Nu kom vi iofs in sent på säsongen med tanke på det utdragna kvalet, men jag trodde det skulle se ut så här tyvärr. Blir väl mot Luleå och Brynäs vi kan dra lite större växlar av spelet i så fall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Blir väl mot Luleå och Brynäs vi kan dra lite större växlar av spelet i så fall.