Torskdrickat börj sakta gå ur kroppenuslingen!!! Ork int mä en mass tjafs å Annalys… Nu ta vi å ladd om bössan å skjut skarp i Gavlerinken på lillfreda!!! Lönnå på grammofonen å läsa om hann i tidningen ä mumma dä!!🙏😀
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ork int mä en mass tjafs å Annalys…
Nu ta vi å ladd om bössan å skjut skarp i Gavlerinken på lillfreda!!!
Lönnå på grammofonen å läsa om hann i tidningen ä mumma dä!!🙏😀