1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2232702

Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Frölunda borta. Magkänslan och en gissning dragen rakt ur röven säger att vi nästintill bör ha plusstatistik på Frolic, i GBG? Åtminstone från 00/01 och framåt. Med reservation för att jag låter vinsterna där nere i semin 2003 ta orimligt mycket plats i minnesbanken.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Knylan: Sedan åren du nämnde så har jag en känsla av att vi har plusstatistik i just Scandinavium. Däremot är känslan att vi har rejält med minusstatistik i Frölundaborg som de också spelar i under vissa perioder.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-02
Knylan: Ohhhh, må vi vinna...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer