Sputnik: Han är inte med imorrn.
Inlägg: 2235358
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Nej hade väl varit sista matchen på avstängningen om Frölundamatchen räknats in hur eller hur. Men nog hade det känts bra med han i laget mot ett Leksand som kommit igång..
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Märkligt att de inte öppnar upp raderna högst upp på K och L för försäljning nu när det verkar bli riktigt mycket publik i morgon.
+ 2