Dessa jävla trevliga leksingar. Åker man till den där hallen bortom Insjön i sin röda TIK-tröja, då slipper man allt jobbigt som typ ”analvisitering och batongfösning till borta som är normalläget i typ Linköping. Man blir inte instängd i en betongbunker utan mat och vatten och öl som på många andra arenor... Nej för fan! Här blir man gärna bjuden på en öl i baren av någon gladlynt mas som vill snacka hockeykultur och nyfiket vill höra om allt från Lill-Strimma till nutid. Hur fan orkar dom? Ett unikum i den här hockeyvärlden! Ge oss alla poäng och håll käften era trevliga jävlar;)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nej för fan! Här blir man gärna bjuden på en öl i baren av någon gladlynt mas som vill snacka hockeykultur och nyfiket vill höra om allt från Lill-Strimma till nutid.
Hur fan orkar dom? Ett unikum i den här hockeyvärlden! Ge oss alla poäng och håll käften era trevliga jävlar;)