Jaha vad tror vi om matchen idag då? Jag är alltid optimistisk även om vi skulle möta Tampa men om det är nåt lag som jag hade kunnat unna lite poäng så är det er och IKO då jag hellre ser lagen med 30+ år i rad i SHL i kval.
I vilket fall lycka till både ikväll (men inte för mycket) och framöver.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
I vilket fall lycka till både ikväll (men inte för mycket) och framöver.