1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2236432

Sv: Apropå nånting...
5 matcher är galet mycket.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The great one: Emil Larsson släcker Sunds karriär. Både tackling och utfall var bra mycket värre än Lodins tackling igår. Bägge åker på 5 matcher.

Är detta verkligen rimligt?

Sv: Apropå nånting...
The great one: Den som har tid över kan ju kolla matchen i repris… eller rättare sagt situationen bakom Timrås mål med bra precis 11:00 kvar av första. Den smällen är alltså inte något att orda om. Jag vet inte jag men…

Sv: Apropå nånting...
The great one: Har ni en tråkig söndag tipsar jag om att se Skåne derbyt. Har aldrig hört eller sett ett värre tryck i svenska hockey..Jisses..

Sv: Apropå nånting...
The great one: Ja och på vår nästan mest kreativa spelare. Hårt slag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...