1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2236471

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Tittade vilka spelare vi hade förra gången vi var uppe ,lagbygget ganska likt målvakter något bättre nu backsidan klart sämre topp då hade vi kinnvall,larsson,didrik,harde ,fille,,Ingen av backarna når upp till kinnvall offensivt eller hampus larsson defensivt ,forwards mässigt klart bättre spets då i wedin,hållander,gallo,thönqvist,palmberg,salomonsson,rensfeldt idag lutar vi oss på hanzl,rattie,lodin,lööke,lundin Nä krävs nog ett par toppforwards o en toppback om vi inte skall slippa kval

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vet inte om det har uppmärksammats här. Men Jonathan Dahlén gjorde mål under nattens träningsmatch mot Vegas. Första spelmålet för honom där? Gjorde väl mål på straff innan..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...