{9386}: instämmer cmore pengarna borde fördelas 50% till shl 25% till ha och resterande 25% borde div1 och damerna få dela på. att det är så enorm skillnad som idag gynnar inte svensk hockey.
Hockeyleksing: precis, det är åt helvete felfördelat. Dom rika blir rikare och resten får småsmulor. Och det är ju självklart att fatta om man har lite hjärna att till slut blir det dåligt för svensk hockey. Fast vissa ärthjärnor och grönsaker (Jalapeno) kan inte få ihop den ekvationen..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...