1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2236608

Sv: Apropå nånting...
Liljewall har inte heller övertygat på SHL-nivå men jag har svårt att se att man gör sig av med lagkaptenen…

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Laken: Liljewall som center i fjärdekedjan tror jag hade varit perfekt. Det hade dock förutsatt att vi hade det bättre ställt på centersidan, mao en spelare som är en uppgradering antingen direkt som tredjecenter, eller något som fyller på i första eller andra och petar ned Hanzl och Lundin ett snäpp.

Sv: Apropå nånting...
Laken: Var som nån skrev här häromdan . Vi har för många '' nr 29 ''
All heder till Madsen och hans sliit i boxplay , men sen har vi ju 4-5 andra ... Liljegren , Erik A , Boyce osv som inte heller har nånting offensivt .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer