Jåkkinen: Jag menar inte att han VILL att Timrå åker ur, jag menar bara att hans huvudsakliga drivkraft och kunnande inte ligger i att härifrån och framåt utveckla l a g e t Timrå IK.
Det är lite som att nå ett viktmål. Man måste se sånt som att det är när man når målvikten som jobbet börjar, att man inte är i mål då utan i själva verket står på startlinjen då. Likadant med att nå SHL, det bör inte ses som att ha nått målet
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.