Zäta75: absolut jag gillade wiercioch men tror han kan få problem med tempot i shl och att hålla rent centralt. Skulle nog mer önska en enklare defensiv back likt didrik bredvid 21 & 11 men då behöver vi ju en till sån utöver honom. Gärna med bra förstapass men då kostar det och det är snålt med dem på marknaden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skulle nog mer önska en enklare defensiv back likt didrik bredvid 21 & 11 men då behöver vi ju en till sån utöver honom.
Gärna med bra förstapass men då kostar det och det är snålt med dem på marknaden.