bar mofftak: på tröjorna man har hemma står det ”vi är tillbaka” och ”för alltid förenade” men avseende två olika gyllne säsonger. Är det nån som är så kaxig att man vågar ha dom tröjorna på sig offentligt fortfarande? 😅
Jag har ett förslag till nästa års t-shirts, ingen större förändring dock, det är inte mycket jag ber om: ”för alltid förenade med bajs upp till midjan”. Det är ändå ett budskap jag kan stå bakom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har ett förslag till nästa års t-shirts, ingen större förändring dock, det är inte mycket jag ber om: ”för alltid förenade med bajs upp till midjan”. Det är ändå ett budskap jag kan stå bakom.