bar mofftak: på tröjorna man har hemma står det ”vi är tillbaka” och ”för alltid förenade” men avseende två olika gyllne säsonger. Är det nån som är så kaxig att man vågar ha dom tröjorna på sig offentligt fortfarande? 😅
Jag har ett förslag till nästa års t-shirts, ingen större förändring dock, det är inte mycket jag ber om: ”för alltid förenade med bajs upp till midjan”. Det är ändå ett budskap jag kan stå bakom.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag har ett förslag till nästa års t-shirts, ingen större förändring dock, det är inte mycket jag ber om: ”för alltid förenade med bajs upp till midjan”. Det är ändå ett budskap jag kan stå bakom.