Jåkkinen: man brukar prata i sorgset ordalag om att spelare sprids vind för våg när man åker ur en serie men det är nog enda vägen att gå för Timrå i det här läget. Vi åker ur, alla kontrakt bryts, nubben får gå, Freddan får gå och sen får klubben bygga nytt från grunden.
Det är för fan en skrattfest för alla motståndare när dom möter oss. Nubbens kringresande cirkus får vi nog stå ut med resten av säsongen men sen får det fan vara nog.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är för fan en skrattfest för alla motståndare när dom möter oss. Nubbens kringresande cirkus får vi nog stå ut med resten av säsongen men sen får det fan vara nog.