1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2251627

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Det är nu laget behöver oss ni medgångs supportrar som stannar hemma för att det går dålig kan ju dra åt helvete. Det är 4000 biljetter sålda redan, Didde kommer tillbaka och vi kan se till att vända på det här. Jag kan lova att alla i föreningen sliter för att fixa detta. Ska de ha råd att göra någon förändring så köp biljetter, varför skicka in pengar till någon kampanj när man bara kan gå matcherna

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Jokki Ollinen: Om Didrik kommer tillbaka så är det viktigt.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2021-11-04
Jokki Ollinen: Nu ställer vi upp i morgon och fyller arenan och visar att vi supportrar gör vad vi kan. Vi är faktiskt fortfarande ett SHL lag för än har vi inte åkt ur. Nu visar vi att ”vi är Timrå och vi ger aldrig upp” och att det inte bara är tomma ord.

Kom igen nu alla och fyll NHC arenan och visa att vi stöttar vårt lag

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.