1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2253310

Sv: Apropå nånting...
Allt verkar vara frid och fröjd sen vinsten mot Brynäs. Laget fortsätter att jobba på "detaljer" och det enda som hänt är att Liljegren lånas ut till Västervik. Känner personligen att luften har gått ur en lite när bara hör gamla klyschor upprepas. Det är väl lite vänta och se och upp till bevis efter uppehållet-känsla just nu. Jag orkar nog inte kolla många matcher till om laget fortsätter spela helt utan överbelastning och press i försvarsspelet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.