matsby: Vi är oftast rätt positiva. Utom mär vi känner oss chanslösa, då måste man vara ärlig och se sanningen i vitögat. Men riktigt lika pessimistisk som Sven är inte jag. Jag tror att vi om vi har en eller att par bra dagar skulle kunna ta en seger, högst två. Men att vi går vidare? Glöm det. Ni är ju skyhöga favoriter. Kvällsdrakarna fortsätter att skriva ner er. Att dom aldrig lär sig.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men att vi går vidare? Glöm det. Ni är ju skyhöga favoriter. Kvällsdrakarna fortsätter att skriva ner er. Att dom aldrig lär sig.