thorwald: ja verkligen - just nu är det Westerlund som tydligen inte ska få spela …. Verkligen en av de bättre i tik så här långt i serien. Är det nån som kan förklara detta bestraffning/ premierande ledarna håller på med ?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Är det nån som kan förklara detta bestraffning/ premierande ledarna håller på med ?