rådbjer: Ja. Nu börjar strax detta elände då vi skall tugga på stolarna och riva matchprogrammen i bitar medan vi gråter floder som hotar lägga rinken under vatten. Vi kanske får en match i matchen? Om på vilka läktare mest ångest grasserar? "En ångestklack i hallen"
Jag tror bara att ni småångestar er. Vi är mycket mer uppgivna, det ligger i vår natur. Hör bara:
Lallaren: Se vilket vackert väder, varmt och skönt skiner solen på en blå himmel!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tror bara att ni småångestar er. Vi är mycket mer uppgivna, det ligger i vår natur. Hör bara:
Lallaren: Se vilket vackert väder, varmt och skönt skiner solen på en blå himmel!
Fulingen: Idag, ja.