+ 1
Inlägg: 2257399
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Knylan: Kör uppåt musik för helvete lägg ner segt skit. Farbror Skarin släpp in nytt blod eller vakna se lär från andra arenor, Samma skit här i 20 år hänger inte med vid avbrott i spelet i alla andra lag öser man på med medans här sitter man helt tyst som på en begravning .För övrigt inget emot dig men agera väck PUBLIKEN . (måste ta några pilsner med dig )
+ 3
Av någon anledning har den uppenbarligen väldigt svårt att få fäste, där det faktum att man kopplar den starkt till pissvåren 2019 är en tydlig faktor. Men främst är det nog att den inte är en ”hit” helt enkelt. Den lirar inte riktigt med det syfte den ska ha. Men fältet är vidöppet för exakt vem som helst att ta ett eget initiativ, finns väl massvis av TIKare som är musikaliskt bevandrade. Det är känslan iaf, inte minst bland 08-orna.