1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2257425

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
mikenomad: apropå "Snickerboa" vid utvisningar och att någon nämnde TKU här, visst körde man "Någonting gick snett" vid utvisningar förut nån gång? eller har jag drömt?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
OlliJanne: kanske kan köra nån go onkel kånkel som intro. De har ju en del jullåtar så här vid juletid

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
OlliJanne: "snickeboa" hade Sundsvall hockey vid utvisningar på 90-talet vill jag minnas.
När trudellutten spelats klart och utvisade spelare satt sig skanderade hemmaklacken "där ska du sitta din jävla fitta, idiot, dumjävel"..... har en känsla att det skulle skapa lite rubriker idag om man körde dessa ramsor.

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Missat 3 matcher live= 3 vinster.
Dax att säga upp Cmore kanske
Forza TIK!

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
OlliJanne: Det stämmer :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.