1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2257455

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
BlackBay: Minnenas allé. Som sviktar… Men det här vill jag gärna minnas att man på, då, Södra stå fick ur våra strupar. Var det verkligen Bobblarna? Kanske båda? Man var ju bara i Gärde två gånger per säsong så minns inte helt.

Vill dock tro att snickerboa gick först, därefter kom idiot. Som sen blev idiot, dumjävel. Men att båda hade en lätt form av ” där kan du sitta..” som lite avklingande slutkläm.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2021-11-20
Captain Crash: Nog sjöngs snickerboa i ladan allt

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.